Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- KARGO ÜCRETİ NEDİR?
1000 TL ve üzeri tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir. 1000 TL'nin altındaki siparişlerinizde kargo taşıma ücreti Tüm Türkiye için ve Kapıda Ödeme gönderilerimiz için, sabit fiyat 39.95 TL'dir. Kapıda ödemelerde ek hizmet bedeli 30.00TL tahsil edilir.
2- SİPARİŞ VERDİKTEN SONRA ÜRÜN NE KADAR ZAMANDA ELİME GEÇER?
Siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. Siparişleriniz 1 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Hafta sonu verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır. Resmi tatil, doğal afet gibi durumlarda verilen siparişler, sonrasındaki ilk iş günü işleme alınacaktır
3- KARGO BENİ EVDE BULAMAZSA NE OLUR?
Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Üç gün içerisinde paketinizi şubenden almamanız durumunda siparişiniz buyukmoda.com deposuna geri döner.
4- ŞİFREMİ UNUTTUM? NE YAPABİLİRİM?
Eğer şifrenizi unuttuysanız “Üye Girişi” bölümünden e-posta adresinizi girerek “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayınız. Şifreniz otomatik olarak mail adresinize gönderilecektir.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.